Συνολική δαπάνη 3.000.000€ και μετά βίας 4.000 αιτήσεις για συμμετοχή!
Την Πέμπτη 17 Ιουλίου του 2021 ο υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης παρουσίαζε σε σχετική επιτροπή της Βουλής το σχέδιο της προώθησης της ψήφου των αποδήμων μέσω διαφημιστικής καμπάνιας είχε ανατεθεί στην ιδιωτική διαφημιστική εταιρεία Frank & Fame.
«Η εντολή που έχει λάβει η εταιρεία είναι να μεγιστοποιήσει, την επικοινωνιακή ωφέλεια και την επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα των ποσών που διατέθηκαν, ώστε τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων να αξιοποιηθούν στον βέλτιστο βαθμό, προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή συμμετοχή των κατοίκων του εξωτερικού στην επόμενη εκλογική διαδικασία» είχε δηλώσει τότε ο κ. Βορίδης.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία από τη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, η εν λόγω εταιρεία επιλέχθηκε με απευθείας ανάθεση από το Υπουργείο και το κόστος του deal ανήλθε στα 3εκ ευρώ.
Σήμερα, εν έτη 2023 και ενώ η καμπάνια αυτή τρέχει ήδη για πάνω από 1 χρόνο, οφείλουμε να πούμε πως το συγκεκριμένο ζήτημα παραμένει άγνωστο στους κόλπους της ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία. Η ελληνική πρεσβεία στα Τίρανα ανάρτησε στα τέλη Ιανουαρίου σχετικό άρθρο με οδηγίες για την «Ψηφοφορία των εκτός επικρατείας εκλογέων», για να το εντοπίσει όμως κάποιος θα πρέπει να αρχίσει να σκαλίζει την ιστοσελίδα του ΥΠΕΞ και τις σχετικές ανακοινώσεις των προξενικών αρχών του εξωτερικού, διαδικασία καθόλου εύχρηστη και σύντομη.
Πάντως η κατάσταση μοιάζει να είναι ίδια σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη, καθώς σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν οι έγκυρες αιτήσεις στην σχετική πλατφόρμα του Υπουργείου Εσωτερικών δεν ξεπερνούν τις 4.000.
Θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε και πόσες αιτήσεις έχουν κατατεθεί από μέλη της Εθνικής ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία.
Himara.gr