Η εξέλιξη ήταν αναμενόμενη. Από την αρχή, εξάλλου, της όλης ιστορίας και παρά την αισιοδοξία που «καλλιεργήθηκε», ο οδικός άξονας «Ιωάννινα-Κακαβιά» δεν είχε και μεγάλες ελπίδες να συμμετάσχει στο Ταμείο Ανάκαμψης της Ε.Ε.
Η κυβέρνηση παρουσίασε σήμερα το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με την ονομασία «Ελλάδα 2.0», μοιράζοντας ελπίδες ανάκαμψης μέχρι το 2026.
Από τα μεγάλα έργα υποδομής του εθνικού σχεδίου, ο οδικός άξονας «Ιωάννινα-Κακαβιά» απουσιάζει. Τελικά το πράσινο φως πήραν δύο οδικά έργα: ο Ε65 και ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης. Μετά από συζητήσεις και με την Ε.Ε., το παρών δηλώνει και ένα μεγάλο πρόγραμμα για την οδική ασφάλεια. Σε αυτό το πρόγραμμα έχει εναποθέσει τις ελπίδες του ο περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέκος Καχριμάνης. Βέβαια πρόκειται για ελπίδες που δεν έχουν να κάνουν σε καμία περίπτωση με κατασκευή του οδικού άξονα αλλά με… μικρής κλίμακας παρεμβάσεις. Ο κ. Καχριμάνης, έχει δώσει δε προτεραιότητα στο οδικό τμήμα Καλπάκι-Κακαβιά!
Η κυβέρνηση παρουσίασε σήμερα το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με την ονομασία «Ελλάδα 2.0», μοιράζοντας ελπίδες ανάκαμψης μέχρι το 2026.
Από τα μεγάλα έργα υποδομής του εθνικού σχεδίου, ο οδικός άξονας «Ιωάννινα-Κακαβιά» απουσιάζει. Τελικά το πράσινο φως πήραν δύο οδικά έργα: ο Ε65 και ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης. Μετά από συζητήσεις και με την Ε.Ε., το παρών δηλώνει και ένα μεγάλο πρόγραμμα για την οδική ασφάλεια. Σε αυτό το πρόγραμμα έχει εναποθέσει τις ελπίδες του ο περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέκος Καχριμάνης. Βέβαια πρόκειται για ελπίδες που δεν έχουν να κάνουν σε καμία περίπτωση με κατασκευή του οδικού άξονα αλλά με… μικρής κλίμακας παρεμβάσεις. Ο κ. Καχριμάνης, έχει δώσει δε προτεραιότητα στο οδικό τμήμα Καλπάκι-Κακαβιά!
πηγη:i-typos.gr