Το υπουργείο Υποδομών και Ενέργειας ακύρωσε για δεύτερη φορά τον διαγωνισμό σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για την κατασκευή του αεροδρομίου των Αγίων Σαράντα. Όπως και την πρώτη φορά, ο λόγος για την αποτυχία ολοκλήρωσης της διαδικασίας ήταν η μη υποβολή οποιασδήποτε προσφοράς εντός των προθεσμιών υποβολής προσφορών, κάτι που σημαίνει ότι δεν υπήρχαν ενδιαφερόμενοι επενδυτές.
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του αεροδρομίου στο Δήμο Φοινίκης άνοιξε στις αρχές Αυγούστου, ενώ σε μια προσπάθεια να εξασφαλίσει έγκυρες προσφορές, το Υπουργείο Υποδομών και Ενέργειας άλλαξε εκ νέου δυο φορές τα κριτήρια και την προθεσμία υποβολής προσφορών, παρατείνοντάς έως την στις 14 Οκτωβρίου, από τις 23 Σεπτεμβρίου όπως αρχικά είχε οριστεί. Ο διαγωνισμός δημοπρατήθηκε ξανά στις 26 Οκτωβρίου, καθώς οι εταιρείες είχαν στη διάθεσή τους ένα μήνα για να υποβάλουν έγγραφα. Όμως, παρά τις αλλαγές αυτές, φαίνεται ότι κανένας επενδυτής δεν έδειξε ενδιαφέρον για την υπογραφή 35ετούς σύμβασης, εκτιμώμενης αξίας επένδυσης 34,32 εκατ. ευρώ.
Η επένδυση αυτή θα έπρεπε να γίνει από την εταιρεία που θα ανακηρύσσονταν νικήτρια στο διαγωνισμό, ενώ μετά τη μελέτη, κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση, στο τέλος της 35ετίας, οι αερολιμενικές εργασίες θα περνούσαν σε κρατικούς φορείς. Στο μεταξύ, οι συγκεκριμένες απαιτήσεις τόνιζαν την ανάγκη κατασκευής τερματικού σταθμού που θα φιλοξενούσε αρχικά 130 χιλιάδες επιβάτες ετησίως, ενώ μετά από 10 χρόνια 700 χιλιάδες επιβάτες. Το αεροδρόμιο των Αγίων Σαράντα θα είχε κυρίως το προφίλ ενός τουριστικού αεροδρομίου, το οποίο λειτουργεί συνήθως 7-8 μήνες το χρόνο, αλλά σύμφωνα με τις αρχές θα μπορούσε να εξυπηρετήσει και πέραν της σεζόν και πτήσεις εσωτερικού.