Δυσκολίες στη χρηματοδότηση του Ιωάννινα-Κακαβιά μέσω του νέου ΕΣΠΑ

Δυσκολίες στη χρηματοδότηση του Ιωάννινα-Κακαβιά μέσω του νέου ΕΣΠΑ

Την αδυναμία χρηματοδότησης του τμήματος Ιωάννινα – Κακαβιά από το ΕΣΠΑ 2021–2027 προοικονομεί ουσιαστικά ο βουλευτής Ιωαννίνων της Νέας Δημοκρατίας Σταύρος Καλογιάννης, με τη δήλωσή του μετά τη συνάντησή του με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.

Για το τμήμα Ιωάννινα – Κακαβιά

«Συμφωνήσαμε ότι το υπουργείο θα εξετάσει αναλυτικά όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία για την προώθηση του έργου, είτε μέσω χρηματοδότησης από ευρωπαϊκά προγράμματα εν όψει του νέου ΕΣΠΑ, η οποία παρουσιάζει δυσκολίες, δεδομένου ότι η ΕΕ δεν δίνει προτεραιότητα, εδώ και μια πενταετία, σε έργα υποδομής, τα οποία έχουν σημαντικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, όπως τα οδικά, είτε μέσω συνεργασίας με ιδιωτικά κεφάλαια, με σύμπραξη ή παραχώρηση», αναφέρει σε δήλωσή του ο κ. Καλογιάννη, τονίζοντας ότι πρέπει να κλείσει αυτή η εκκρεμότητα.

Μία άλλη εκκρεμότητα που πρέπει να κλείσει, είναι η έγκριση και παραλαβή της μελέτης του έργου Καλπάκι – Κόνιτσα, ώστε στη συνέχεια να αναζητηθούν πόροι για την κατασκευή του. Και για τα δύο θέματα, ο βουλευτής Ιωαννίνων αναφέρει ότι σε εύλογο διάστημα θα συναντηθεί εκ νέου με τον κ. Καραμανλή για την περαιτέρω προώθηση των προαναφερόμενων θεμάτων.

Η συζήτηση επεκτάθηκε και σε άλλα θέματα που αφορούν το κύκλωμα παραγωγής των δημοσίων έργων στην Ελλάδα και τα έργα υποδομής στην Ήπειρο, με τον Στ. Καλογιάννη να συγχαιρει και να ευχαριστεί τον υπουργό για την εξασφάλιση χρηματοδότησης του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε65, επισημαίοντας, για μία ακόμη φορά, ότι ο Ε65 θα ήταν πολύ πιο ωφέλιμος για τους Ηπειρώτες και τους Θεσσαλούς, εάν η προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν άλλαζε αναιτιολόγητα τη χάραξη του βόρειου τμήματος, απομακρύνοντάς την προς τα Γρεβενά. Συνεχάρη επίσης τον κ. Καραμανλή για την επιτυχή κατάληξη του διαγωνισμού παραχώρησης της Εγνατίας οδού, σύμφωνα με τα ανακοινωθέντα στοιχεία, με την οποία αναμένεται να συντηρηθεί και αναβαθμιστεί ουσιαστικά ο αυτοκινητόδρομος, να ενισχυθεί η διαλειτουργικότητα μεταξύ των αυτοκινητοδρόμων της χώρας και να αναπτυχθούν παρόδιες δραστηριότητες.

Σε ό,τι αφορά το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τις κατασκευές, ο Σταύρος Καλογιάννης επανέφερε στη συζήτηση την πρόταση που είχε καταθέσει στο υπουργείο Υποδομών για την ψηφιακή μεταρρύθμιση στα δημόσια έργα, η οποία είναι εφαρμόσιμη και μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, με πολύ σημαντικά οφέλη για την εθνική οικονομία.


πηγη:agon.gr

Θρασύδειλοι έκλεψαν τα οστά Ελλήνων πεσόντων του έ...
Tο χρονικό μιας αρμονικής συνύπαρξης - Αναδρομή σ...

Σχετικές Δημοσιεύσεις

Με την αποδοχή θα έχετε πρόσβαση σε μια υπηρεσία που παρέχεται από τρίτο μέρος εκτός του https://dropolinews.gr/

14 Σεπτεμβρίου 2021
Με μία κοινή επιστολή τα μέλη της ελληνικής κοινοβουλευτικής ομάδας στο Κογκρέσο καλούν τον γγ του Ο...
11 Σεπτεμβρίου 2021
«Δεν υπάρχουν θρησκείες που διδάσκουν τη βία και το θάνατο, αλλά θρησκείες που διδάσκουν την αγάπη, ...
09 Σεπτεμβρίου 2021
Μνημόνιο Επιστημονικής και Πολιτιστικής Συνεργασίας μεταξύ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονί...
29 Αυγούστου 2021
Περισσότερα από 750.000 δολάρια έχουν ήδη συγκεντρωθεί από το Ταμείο Αρωγής της πατρίδας μας, που συ...
13 Σεπτεμβρίου 2021
Κυριάκος ο Αγκωνίτης και Marin Barleti , οι πρώτοι που ασχολήθηκαν με τα αρχαιολογικά κατάλοιπα της ...
12 Σεπτεμβρίου 2021
Την Κυριακή προ της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού η Εκκλησία τιμά ως Αγίους και Νεομάρτυρες τον Χρυσόστ...
09 Σεπτεμβρίου 2021
Τα διαχρονικά «έργα ανάπτυξης» στην Βόρειο Ήπειρο….που δεν έγιναν ποτέ! Γράφει ο Φώτης Φράγκος Με έκ...
04 Σεπτεμβρίου 2021
Ο ασκός του Αιόλου για δρομολόγηση γεγονότων με θέατρο εξελίξεων την Βόρεια Ήπειρο έχει ήδη ανοίξει ...